loading...
دانلود رایگان اسکریپت های فارسی
احسان بازدید : 417 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
با استفاده از این افزونه که به راحتی روی وردپرس نصب میشه و همراه با یک قالب هست میتونید یک سایت برای افزایش ادد لیست یاهو که این روزا مد شده و همه استفاده میکنند راه اندازی کنید


احسان بازدید : 279 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
Codecanyon Webmaster Tools نام مجموعه اسکریپتی می باشد که به شما کمک می کند تا یک وب سایت ابزار وبمستر با بیش از ۱۸ ابزار متفاوت راه اندازی کنید. این اسکریپت فارسی شده قابلیت بررسی رتبه سایت در الکسا ، کد کننده MD5 و SHA1 ، سازنده رمز عبور تصادفی ، بررسی کننده امنیت وب سایت و ابزار های دیگر می باشد. به امکانات کلی آن اشاره می کنیم.




احسان بازدید : 579 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (1)
بوکفا ؛ سیستم مدیریت آنلاین کتابخانه با امکانات فراوان



برخی قابلیت‌های بوکفا عبارتند از :

- امکان نصب ساده بر روی سایت و یا به‌کارگیری به صورت آفلاین
- امکان افزودن بی‌نهایت کتاب با مشخصات کامل
- امکان جستجو با معیارهای مختلف در بین کتب
- امکان افزودن بی‌نهایت عضو با مشخصات کامل
- امکان عضوگیری آنلاین! با نصب بر روی سایت، کاربران می‌توانند فرم عضویت در کتابخانه را به صورت آنلاین پر کنند و پس از تأیید مدیران، به سیستم کاربری خود وارد شوند.
- امکان رزرو آنلاین کتاب توسط عضو
- امکان مشاهده سوابق عضو
- امکان ثبت تحویل و عودت کتاب به سادگی هر چه تمام
- امکان چاپ تمام داده‌ها با سرستون‌های دلخواه
- امکان چاپ کارت عضویت
- امکان تعریف مدیران با سطوح دسترسی مختلف (مدیر کتب، مدیر امانت، مدیر اعضا و غیره)
- و ده‌ها امکان دیگر که باید با آن کار کنید تا کشفشان کنید!

احسان بازدید : 196 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (1)
اسکریپتی که با استفاده از آن قادر هستید لیست آخرین دامنه های آزاد شده IR را همراه با رتبه الکسا و لینک های آن را مشاهده کنید. همچنین این سیستم قادر است دامنه های چند حرفی را در دسته بندی خود نمایش دهد و به صورت دامنه های سه حرفی ، چهار حرفی و… نمایش دهد.


احسان بازدید : 357 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
نام یک سیستم دایرکتوری فارسی میباشد که توسط گروه نت گیت نوشته و ارائه شده است . شما میتوانید با این سیستم قادر خواهید بود یک دایرکتوری کاملاً فارسی با امکانات بینظیر را راه اندازی کنید ! از جمله مزایای این سیستم میتوان به سیستم تبلیغاتی آن اشاره برد.


احسان بازدید : 2101 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

اسکریپت فارسی و حرفه ای پیش بینی نتایج فوتبال را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد از امکانات این اسکریپت می توان به قابلیت ثبت نام کاربران, ایجاد مسابقه, پرداخت مبلغ به صورت حواله ای و آنلاین از طریق درگاه بانک سامان اشاره کرد 


احسان بازدید : 518 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
اسکریپت نیازمندی آرایشکار اسکریپتی بر پایه و نوشته شده با php , My SQL که شمارا قادر میسازد تنها با چند کلیک ساده از داشتن سایتی با موضوع نیازمندی بهره ببرید.




احسان بازدید : 463 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
Rapidleech یکی از محبوب ترین اسکریپت های مستقیم کننده لینک دانلود سایتهای اشتراک گذاری فایل نظیر  رپیدشر، مگاآپلود و… می باشد.همان طور که میدانید این سایتها برای کاربران غیر عضو محدودیت های بسیار زیادی را اعمال می نمایند.شما با استفاده از این سیستم میتوانید محدودیت سرعت,تعداد دانلود و… سایتهایی نظیر رپیدشر را برداشته و براحتی فایل ها را دریافت کنید.




احسان بازدید : 276 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

PHP Avatar Maker فارسی اسکریپتی می باشد که شما را قادر می سازد تا یک سایت ساخت آواتار آنلاین ایجاد کنید. این اسکریپت قادر است تصویر شما را به صورت وکتوری با قابلیت تنظیم اندازه سر ، قابلیت انتخاب بینی ، گوش ، ریش ، دهان و همچنین موی سر نیز می باشد. از دیگر امکانات این سیستم می توان به قابلیت استفاده به عنوان یک اپلیکیشن فیسبوک نیز اشاره کرد. به این معنی که کاربران شما قادر هستند پس از ساخت آواتار خود به سایت فیسبوک متصل شده و با دادن مجوز ، تصویر ساخته شده به صورت اتوماتیک به عنوان نگاره نمایه انتخاب شود


احسان بازدید : 192 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Persian Card Postal اسکریپتی می باشد که با استفاده از آن قادر هستید یک سامانه انتخاب و ارسال کارت پستال راه اندازی کنید. این سیستم دارای امکاناتی چون قابلیت موضوع بندی کارت پستال ها, قابلیت نوشتن متن دلخواه بر روی تصاویر به صورت فارسی و انگلیسی, قابلیت ارسال کارت پستال در تاریخ آینده! اشاره نمود. این سیستم مناسب برای مقاصد آموزشی و استفاده شخصی و گسترش می باشد.  به امکانات کلی سیستم اشاره می کنیم.



سیستم مدیریت اخبار
سیستم مدیریت موضوعات
سیستم مدیریت تصاویر
قابلیت نوشتن متن دلخواه بر روی تصاویر
قابلیت ارسال کارت پستال در آینده با استفاده از cronjob
قابلیت نوشتن توضیحات دلخواه برای کاربر دریافت کننده


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1433
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 368
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 2,590
  • بازدید کلی : 780,545