loading...
دانلود رایگان اسکریپت های فارسی
احسان بازدید : 671 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (2)
یکی از جا افتاده ترین سیستم های تبلیغاتی ایرانی استفاده از سایت تبلیغات کلیکی هست که با مدیریت صحیح میشه به عنوان یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای و درآمدزا در نظر گرفت, امروزه سایت های تبلیغات کلیکی زیادی راه اندازی میشن و خیلی از اون ها هم با مدیریت صحیح پایدار موندن و با قدرت به کارشون ادامه میدن, اسکریپت فارسی PTCIran v5.1 هم یکی از سیستم های تبلیغات کلیکی موفق در همین عرصه هست.

از این رو "اسکریپت فارسی" نسخه اورجینال و بدون باگ این اسکریپت رو همراه با یک قالب ساده و زیبا و چند ماژول به شما عرضه میکند



<< برای مشاهده دموی اسکریپت و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید >>
احسان بازدید : 417 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)
با استفاده از این افزونه که به راحتی روی وردپرس نصب میشه و همراه با یک قالب هست میتونید یک سایت برای افزایش ادد لیست یاهو که این روزا مد شده و همه استفاده میکنند راه اندازی کنید


احسان بازدید : 444 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (11)
کسب درآمد از طریق سورف سایت ها یکی از روش های کارآمد برای بالا رفتن رتبه الکسا و همینطور رنک گوگل سایت ها میباشد, چند سال قبل اسکریپیتی با عنوان ihits آمد که مشکلاتی به همراه داشت اما به تازگی اسکریپتی تحت عنوان "بازدیدساز" منتشر شده که نه تنها اسکریپت ihits را با یک روش حرفه ای برای بهبود رتبه و رنک سایت ها تکمیل کرده بلکه امکانات بسیار زیادی چه برای بخش کاربران و چه برای بخش مدیریت سایت فراهم کرده است



<برای دیدن دموی اسکریپت و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید>
احسان بازدید : 452 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
یک اسکریپت به زبان PHP که به شما کمک میکند تا یک سایت دایرکتوری لینک با امکانات جالبی راه اندازی کنید, این اسکریپت به صورت کامل از روی نسخه انگلیسی توسط "اسکریپت فارسی" ترجمه و فارسی سازی شده





احسان بازدید : 279 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
Codecanyon Webmaster Tools نام مجموعه اسکریپتی می باشد که به شما کمک می کند تا یک وب سایت ابزار وبمستر با بیش از ۱۸ ابزار متفاوت راه اندازی کنید. این اسکریپت فارسی شده قابلیت بررسی رتبه سایت در الکسا ، کد کننده MD5 و SHA1 ، سازنده رمز عبور تصادفی ، بررسی کننده امنیت وب سایت و ابزار های دیگر می باشد. به امکانات کلی آن اشاره می کنیم.




احسان بازدید : 276 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (1)
نسخه پایدار ۴٫۱ اسکریپت وبلاگ وطن بلاگ به تازگی توسط وطن بلاگ منتشر شده است. شما با استفاده از این سیستم میتوانید وبلاگ های خود را بر روی هاست شخصی خود ایجاد کنید! همچنین میتوانید یک سرویس وبلاگدهی ساده و مناسب ایجاد کنید و به ارائه وبلاگ رایگان اقدام کنید.
از نکات قوت این اسکرپپت متن باز بودن سیستم می باشد که شما میتوانید تغییرات دلخواه را در سیستم ایجاد کنید یا اسکریپت را گسترش دهید …




احسان بازدید : 501 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (7)
سلام, اگر به فکر کسب درآمد راحت و بدون دردسر از اینترنت هستید ما به شما راه اندازی یک سایت کسب درآمد پاپ آپ رو پیشنهاد میکنیم, کسب درآمد از طریق پاپ آپ مدتی هست که بین کاربران اینترنت جا افتاده و خیلی از کاربران نت دارن از این راه چه به عنوان کاربر و چه به عنوان مدیر سایت کسب درامد میکنند
پیدا کردن اسکریپت پاپ آپ کار سختی نسیت ولی پیدا کردن یه اسکریپت که باگی نداشته باشه و مرتب کار کنه کار سختیه, از این رو سایت "اسکریپت فارسی" نسخه پیشرفته و بدون مشکل اسکریپت کسب درآمد پاپ آپ رو در اختیار شما قرار میده



برای دیدن دمو و اطلاعات بیشتر درباره اسکریپت به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

احسان بازدید : 578 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (1)
بوکفا ؛ سیستم مدیریت آنلاین کتابخانه با امکانات فراوان



برخی قابلیت‌های بوکفا عبارتند از :

- امکان نصب ساده بر روی سایت و یا به‌کارگیری به صورت آفلاین
- امکان افزودن بی‌نهایت کتاب با مشخصات کامل
- امکان جستجو با معیارهای مختلف در بین کتب
- امکان افزودن بی‌نهایت عضو با مشخصات کامل
- امکان عضوگیری آنلاین! با نصب بر روی سایت، کاربران می‌توانند فرم عضویت در کتابخانه را به صورت آنلاین پر کنند و پس از تأیید مدیران، به سیستم کاربری خود وارد شوند.
- امکان رزرو آنلاین کتاب توسط عضو
- امکان مشاهده سوابق عضو
- امکان ثبت تحویل و عودت کتاب به سادگی هر چه تمام
- امکان چاپ تمام داده‌ها با سرستون‌های دلخواه
- امکان چاپ کارت عضویت
- امکان تعریف مدیران با سطوح دسترسی مختلف (مدیر کتب، مدیر امانت، مدیر اعضا و غیره)
- و ده‌ها امکان دیگر که باید با آن کار کنید تا کشفشان کنید!

احسان بازدید : 227 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
Mailist 3 اسکریپت متن باز و رایگانی می باشد که با استفاده از آن میتوانید به عضو گیری (اشتراک) در خبرنامه سایت بپردازید.این سیستم دارای امکانات بسیار خوبی از جمله نیاز نداشتن به دیتابیس و قابلیت پشتیبان گیری از لیست ایمیل های اعضا می باشد که به برخی از آنها اشاره میکنیم



- سیستم اشتراک در خبرنامه به صورت Ajax
- قابلیت استفاده برای ارسال ایمیل های گروهی
- قابلیت پشتیبان گیری از لیست ایمیل ها
- قابلیت نمایش ایمیل های ارسال شده (صندوق خروجی)
- فارسی شده (مدیریت)
- ادیتور برای ارسال ایمیل به کاربران
- تنظیم سیستم برای ارسال ایمیل های فارسی بدون مشکل! (UTF-8)
- قابلیت قرار دادن سربرگ (header) و ته برگ (Footer) برای ایمیل ها
- و دیگر امکانات سیستم
احسان بازدید : 239 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)
با این اسکریپ شما میتوانید یک سایت فروش کارت شارژ آنلاین راه اندازی کنید.یکی از مزیت های این اسکریپت گرافیک وطراحی عالی آن می باشد که هر کسی را مجذوب خود میکند .



برخی از امکانات این اسکریپت:

۱- فارسی بودن بخش فروش و مدیریت
۲- امکان تعریف هر نوع کارت به همراه سریال نامبر و تعریف قیمت مثل ایرانسل،تالیا،همراه اول و …
۳-امکان تعریف  کلمه عبور برای هرنوع کارت و تعیین میزان شارژ کارت
۴- امکان آپلود تصویر کارت
۵-طراحی قالب جدید و دلخواه
۶-متصل به شتاب
۷- و…

احسان بازدید : 196 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (1)
اسکریپتی که با استفاده از آن قادر هستید لیست آخرین دامنه های آزاد شده IR را همراه با رتبه الکسا و لینک های آن را مشاهده کنید. همچنین این سیستم قادر است دامنه های چند حرفی را در دسته بندی خود نمایش دهد و به صورت دامنه های سه حرفی ، چهار حرفی و… نمایش دهد.


احسان بازدید : 750 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (1)
الف چت یک اسکریپت چت روم مي باشد که با استفاده از آن میتوانید به کاربران خود این امکان را بدهید تا با یکدیگر به گفتگوی آنلاین (چت) بپردازند. این اسکریپت دارای امکانات فراوانی از جمله قابلیت ورود به چت روم بدون نیاز به عضویت, قابلیت چت خصوصی با اعضا, قابلیت ورود به اتاق های گفتگوی مختلف و… می باشد.



برخی از ویژگی های ChatRoom:
پشتیبانی از UTF-8
دارای زبان فارسی
بدون نیاز به عضویت کاربر
قابلیت انتخاب جنسیت
قابلیت ارسال شکلک
قابلیت چت خصوصی بین کاربران
قابلیت ورود به اتاق های گفتگوی مختلف
قابلیت رمز گذاری بر روی اتاق های گفتگو
و امکانات فراوان دیگر…
احسان بازدید : 357 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
نام یک سیستم دایرکتوری فارسی میباشد که توسط گروه نت گیت نوشته و ارائه شده است . شما میتوانید با این سیستم قادر خواهید بود یک دایرکتوری کاملاً فارسی با امکانات بینظیر را راه اندازی کنید ! از جمله مزایای این سیستم میتوان به سیستم تبلیغاتی آن اشاره برد.


احسان بازدید : 232 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (1)
BukaLink یک اسکریپت ساده و کارامد در زمینه کوتاه کردن لینک و آدرس های اینترنتی می باشد که به زبان PHP نوشته شده است و حجم بسیار کمی دارد . برای کوتاه کردن لینک فقط کافیست لینک خود را درون کادر مربوطه وارد کرده و دکمه ثبت را فشار دهید پس از آن سیستم لینک کوتاه شده شما را ایجاد می کند و می توانید هرکجا که دوست دارید از این لینک استفاده کنید . همچنین می توانید در این سیستم تبلیغات هم قرار دهید و آن ها را در کنترل پنل مدیریت ویرایش کنید .


احسان بازدید : 2101 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

اسکریپت فارسی و حرفه ای پیش بینی نتایج فوتبال را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد از امکانات این اسکریپت می توان به قابلیت ثبت نام کاربران, ایجاد مسابقه, پرداخت مبلغ به صورت حواله ای و آنلاین از طریق درگاه بانک سامان اشاره کرد 


احسان بازدید : 361 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

اپن کارت (OpenCart) یک سیستم فروشگاه ساز حرفه ای و متن باز (Open-Source) می باشد که براساس ویژگی های بسیار غنی و کاربردی و همچنین ظاهری بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده که باعث می شود فروشنده بتواند یک فروشگاه اینترنتی کامل و منحصر به فرد را ایجاد نموده و از آن برای کار و تجارت خود در اینترنت استفاده نماید. علاوه بر این می توان به جرات اظهار نمود که این سیستم فروشگاه ساز امروزه یکی از پرطرفدار ترین سیستم های مورد استفاده در فروشگاه های آنلاین ایران و دنیا می باشد که به سبب داشتن ویژگی های خارق العاده ای همچون داشتن سئوی فوق العاده قدرتمند، ماژول ها و الگو های مختلف و کاربردی، چند زبانه بودن، پشتیبانی از انواع درگاه های پرداخت محلی و جهانی و هزاران ویژگی و قابلیت دیگر که در ادامه به توضیح برخی از آن ها پرداخته شده است، به این محبوبیت و شهرت دست یافته است. از طرفی با توجه به توسعه این سیستم در ایران امروزه اتصال به کلیه درگاه های پرداخت ایرانی نیز فرآهم شده است.



احسان بازدید : 392 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
Prochat یک اسکریپت چت فارسی شده و چند کاربره است که به زبان PHP نوشته شده است و با بانک اطلاعاتی Mysql کار می کند.در این اسکریپت از تکنولوژی  آجکس استفاده شده است ودارای یک محیط بسیار زیبا و کاربرپسند است و تمام ویژگی های یک سیستم چت روم آنلاین از قبیل :روم های چت نا محدود , متن های قابل تغییر , روم های خصوصی , آواتور , اسمایلی (شکلک ها ) , صوت , پروفایل کاربری  , مدیریت چند سطحی روم ها و… را دارا می باشد .



احسان بازدید : 518 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
اسکریپت نیازمندی آرایشکار اسکریپتی بر پایه و نوشته شده با php , My SQL که شمارا قادر میسازد تنها با چند کلیک ساده از داشتن سایتی با موضوع نیازمندی بهره ببرید.




احسان بازدید : 414 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (1)
این اسکریپت طرفداران بسیار زیادی داره و در حال حاضر سیستمهای مختلف از این دست به قیمتهای مختلفی به  فروش میرسه والبته هیچ کجای اینترنت با این قالب گرافیکی یافت نمیشه.



امکانات سیستم :

۱- فارسی بودن بخش فروش و مدیریت
۲- امکان تعریف هر نوع کارت به همراه سریال نامبر و تعریف قیمت مثل ایرانسل،تالیا،همراه اول و …
۳-امکان تعریف  کلمه عبور برای هرنوع کارت و تعیین میزان شارژ کارت
۴- امکان آپلود تصویر کارت
۵-طراحی قالب جدید و دلخواه
۶-متصل به شتاب
۷- و…

احسان بازدید : 449 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (1)
اسکریپت Mye NewsLetter 2.5 که نسخه ی قبل آن با نام P30rayan NewsLetter 1.0 منتشر شد، یک اسکریپت نوشته شده به زبان PHP می باشد که شما را قادر به ایجاد خبرنامه حرفه ای و یا گروه های اینترنتی میکند. تغییرات بسیار زیادی در این نسخه اعمال شده و بخش مدیریت کاملا بازنویسی شده و در سرور های مختلف (لوکال ، اشتراکی و …) تست شده است.



برخی از امکانات این نسخه :

- سازگاری کامل سیستم با PHP 5
- بررسی کامل تمام فایل ها و رفع تمام مشکلات نسخه قبل
- تغییرات ساختاری در بیشتر فایل های سیستم
- افزودن قالب اختصاصی بسیار زیبای "مای ای" برای صفحه اصلی
- تغییر فایل های صفحه ی اصلی و قرار دادن فایل index.php
- تغییر کامل ساختار و بخش مدیریت سیستم
- امکان نوشتن خبرنامه و بررسی مجدد برای ارسال نهایی (ارسال به آینده)
- استفاده از ویرایشگر بسیار ساده برای فرستادن ایمیل های دلخواه با فرمت های HTML
- رفع مشکل عضویت که در نسخه ۱٫۰ در بعضی از سرورها گزارش شده بود
- تغییر اسم پروژه از P30rayan NewsLetter به Mye NewsLetter
- افزودن بخش داشبود برای مدیریت آسان و سریع بر تمام بخش های مدیریتی

احسان بازدید : 337 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)
اسکریپت بازی آنلاین روباه سریع یک بازی سرگرم کننده و مهیج می باشد که شما را قادر می سازد تا یک بازی زیبا و جذاب در سایت خود ایجاد کنید و به صورت Java برنامه نویسی شده است که در تمامی مرورگرهای مدرن قابل اجرا می باشد.


احسان بازدید : 365 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)
MIG نام اسکریپت رایگان و فارسی با عنوان کوتاه کننده لینک می باشد. این اسکریپت قادر است براحتی لینک های طولانی شما را کوتاه کند. همچنین این اسکریپت دارای قابلیت ایجکس نیز می باشد. از این اسکریپت زیبا، ساده و کاربردی می توانید در سایت های خود استفاده نمایید.


احسان بازدید : 322 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
اسکریپتی فارسی زیبا و کار آمد برای راه اندازی سایت بازی آنلاین فلش, که میتونید بازی های دلخواهتون رو به سایت اضافه کنید و اون ها رو مدیریت کنید !



احسان بازدید : 318 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

سیستم ساب دومین دهی فارسی (شبیه hoo.ir) که توسط PartoWeb.Com برنامه نویسی شده و مدتی از انتشار و فروش غیر مجاز سیستم میگذرد با اجازه سازنده سیستم (توسط شخص برنامه نویس) برای ما ارسال شد که ما آن را برای اعضای سایت بدون دستکاری در سیستم و حذف کپی رایت آماده کرده ایم.



احسان بازدید : 497 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (1)
شما با این سیستم میتوانید یک سایت تبلیغات کلیکی راه اندازی کنید . از مزایای این سیستم نسبت به اسکریپت های مشابه میتوان به حجم کم و فول آجاکس بودن آن اشاره کرد.




احسان بازدید : 307 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (1)
شیرترانیکس (Sharetronix) فارسی نسخه ۳٫۱ منتشر شد. شیرترانیکس یکی از محبوب ترین اسکریپت ها می باشد که به صورت متن باز و رایگان ارائه شده است و شما را قادر می سازد تا یک جامعه مجازی و یک میکروبلاگ با امکانات فراوان راه اندازی کنید. از جمله تغییرات در این سیستم می توان به تکمیل زبان فارسی در سیستم و راست چین سازی اصولی قالب اشاره کرد. همچنین در این نسخه از سیستم چندین افزونه و پلاگین به صورت پیشفرض درون سیستم گنجانده شده است. به تغییرات کلی این نسخه از سیستم اشاره می کنیم.



- تکمیل فایل زبان پلتفورم
- اصلاح بسیاری از عناوین مرتبط با فایل زبان (مربوط به مواردی غیر از قالب)
- اضافه شدن ِ فایل conf_personal.php و Include آن در conf_system.php
- اصلاح قالب و RTL شدن آن بصورت اصولی
- امکان اطلاع از انتشار نگارش بعدی از شیرترانیکس فارسی
- فعال بودن چندین پلاگین بصورت پیشفرض
- تعیین حداکثر تا 2000 کاراکتر برای ارسال پست
- شمسی شدنِ پلتفورم
و موارد دیگر ...


احسان بازدید : 463 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)
Rapidleech یکی از محبوب ترین اسکریپت های مستقیم کننده لینک دانلود سایتهای اشتراک گذاری فایل نظیر  رپیدشر، مگاآپلود و… می باشد.همان طور که میدانید این سایتها برای کاربران غیر عضو محدودیت های بسیار زیادی را اعمال می نمایند.شما با استفاده از این سیستم میتوانید محدودیت سرعت,تعداد دانلود و… سایتهایی نظیر رپیدشر را برداشته و براحتی فایل ها را دریافت کنید.




احسان بازدید : 276 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

PHP Avatar Maker فارسی اسکریپتی می باشد که شما را قادر می سازد تا یک سایت ساخت آواتار آنلاین ایجاد کنید. این اسکریپت قادر است تصویر شما را به صورت وکتوری با قابلیت تنظیم اندازه سر ، قابلیت انتخاب بینی ، گوش ، ریش ، دهان و همچنین موی سر نیز می باشد. از دیگر امکانات این سیستم می توان به قابلیت استفاده به عنوان یک اپلیکیشن فیسبوک نیز اشاره کرد. به این معنی که کاربران شما قادر هستند پس از ساخت آواتار خود به سایت فیسبوک متصل شده و با دادن مجوز ، تصویر ساخته شده به صورت اتوماتیک به عنوان نگاره نمایه انتخاب شود


احسان بازدید : 494 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)
اسکریپت اواتارچت یکی از قدرتمندترین اسکریپت های چت موجود هست که امکاناتی بسیار جالبی رو در اختیار شما قرار میده, سیستم این اسکریپت به این صورت هست که شما با نام کاربری خودتون به صورت عضو و یا مهمان وارد اتاق چت میشید و با یک محیط گرافیکی بار روبرو میشید سیستم به صورت پیشفرض یک اواتار برای شما در نظر گرفته و شما میتوانید به سلیقه ی خودتون لباس و … ظاهر اواتارتون رو تغییر بدید. همچنین با چرخیدن در بار میتوانید با افراد مختلف چت کنید .




احسان بازدید : 562 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)
ام پی سی شارژ یک اسکریپت رایگان و متن باز برای ایجاد یک فروشگاه کارت شارژ می باشد که میتوانید آن را به رایگان دریافت کنید و آن را هر طور که دوست دارید تغییر دهید.



امکانات :
  • دسته بندی نامحدود کالاها
  • امکان مرتب سازی دسته‌ها
  • تخصیص تصویر برای هر دسته
  • اضافه کردن بینهایت کارت
  • اضافه کردن کارتها به صورت دستی و یا از طریق آپلود فایل های متنی
  • امکان غیرفعال کردن کارت
  • نمایش اطلاعات کامل خریدار و پرداخت برای کارت‌های فروخته شده
  • امکان جستجو در فیلدهای کارت‌ها
  • فیـلتـر لیست کارت‌ها برحسب نوع محصول٬ وضعیت (فروخته شده یا قابل فروش) و فعال و غیرفعال بودن کارت
آمار :
  • آمار کلی موجودی٬ فروخته شده و کارت‌های غیرفعال
  • گزارش فروش کارتها به تفکیک روز و تاریخ و ساعت دقیق فروش در بازه زمانی تعیین شده
امکانات بیشتر :
  • فرآیند خرید ساده و آسان در یک صفحه
  • امکان خرید تا ۵ کارت یا بیشتر همزمان
  • طراحی سبک و آژاکس
  • نمایش فاکتور به مشتری به صورت آنی و در صفحه خرید
  • نمایش کارت های خریداری شده در انتهای خرید و ارسال آن به ایمیل خریدار
  • استفاده از دروازه‌ زرین‌پال (می توانید درگاه های دیگر را نیز اضافه نمایید)
احسان بازدید : 844 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (4)
اسکریپت سیستم وبلاگدهی TakinBlog Free اسکریپتی جالب و کارآمد همانند سایت میهن بلاگ هست که روی هاست خودتون میتونید یک سرویس وبلاگدهی ساده و مناسب ایجاد کنید و به ارائه وبلاگ رایگان اقدام کنید.



این سیستم از قابلیت های متعددی برای کاربران نظیر :

چندین قالب متعدد
آخرین نظرات – تایید شده و نشده
موضوعات
امکان ویرایش قالب
قابلیت حذف بلاگ
مدیریت مطالب
داشتن راهنما برای کاربران
احسان بازدید : 211 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)
خدمتی تازه و جدید از "اسکریپت فارسی"

بازدید کنندگان گرامی شما میتونید اسکریپتی که دوست دارید استفاده کنید رو از توی سایت انتخاب کنید و به ما بگین تا ظرف مدت حداکثر 24 ساعت روی هاستتون براتون نصب بشه ...
حتی میتونید از ما مشاوره بگیرید تا بهترین و کارآمدترین اسکریپت رو از بین اسکریپت های دیگه به شما معرفی کنیم و براتون نصب کنیم,

توجه : به دلیل حجم بالای سفارشات برای هر کاربر فقط 2 اسکریپت نصب میشود
احسان بازدید : 704 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (1)

به تازگی سایت های حراجی آنلاین در ایران گسترش یافته اند و سایت های زیادی در این زمینه شروع به کار کرده اند. برخی از این سایت ها از اسکریپت های آماده ای استفاده کرده اند و با تغییر ظاهر و اضافه کردن امکانات از سیستم ها استفاده میکنند.

phppenny یک اسکریپت تجاری در زمینه راه اندازی سایت های حراجی اینترنتی آنلاین می باشد . نسخه ۲٫۴ این سیستم به طور کامل فارسی سازی شده است.


این سیستم دارای امکاناتی نظیر سیستم عضویت, سیستم اخبار, درگاه های پرداخت اینترنتی و قابلیت دسته بندی محصولات اشاره کرد.

احسان بازدید : 1034 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)
اسکریپت متن باز و رایگان برای ایجاد سایتهای تبلیغات کلیکی می باشد! شما با استفاده از این سیستم میتوانید سیستم تبلیغات کلیکی خود را راه اندازی و مدیریت کنید



دارای یک قالب زیبای فارسی
سیستم نصب کننده اتوماتیک
قابلیت عضویت نمایش دهندگان تبلیغ
قابلیت عضویت تبلیغ کنندگان
پنل مدیریت قوی
بخش سوالات متداول
بخش قوانین و مقررات
بخش تماس با ما
قابلیت ایجاد انواع تبلیغ در اندازه های مختلف
قابلیت ایجاد تبلیغات متنی
و امکانات بی شمار دیگر
احسان بازدید : 1251 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (3)
كاربران شما با عضویت در سیستم خواهند توانستند با پرداخت آنلاین تبلیغات دهند و یا تبلغ كنند و پورسانت دریافت نمایند . این اسكریپت كه توسط گروه هلو نوشته و پیاده سازی شده است هم اكنون در نگارش آخر است كه برنامه نویسان این گروه تصمیم را بر این گرفته اند تا سیستم را به رایگان برای دانلود قرار دهند. تبلیغات در پنل ها بر اساس نمایش تعداد كلیك است كه در شمارش از آیپی استفاده خواهد شد



از مزایای این اسكریپت میتوان به موارد زیر اشاره برد :

نصب آسان و بی دردسر همراه با فایل نصاب . اسكریپت فارسی و رایگان . دارای موتور قالب پذیری و خروجی HTML . دارای 3 پنل مدیریتی مدیر سیستم . آگهی دهنده . نمایش دهنده . پرداخت آنلاین . گزارش حساب . ایجاد بسته تبلیغاتی . مدیریت اخبار . ایجاد و مدیریت صفحات اضافه . جعبه پیام برای كاربران عضو و

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1433
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 2,576
  • بازدید کلی : 780,531