loading...
دانلود رایگان اسکریپت های فارسی
احسان بازدید : 227 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
Mailist 3 اسکریپت متن باز و رایگانی می باشد که با استفاده از آن میتوانید به عضو گیری (اشتراک) در خبرنامه سایت بپردازید.این سیستم دارای امکانات بسیار خوبی از جمله نیاز نداشتن به دیتابیس و قابلیت پشتیبان گیری از لیست ایمیل های اعضا می باشد که به برخی از آنها اشاره میکنیم



- سیستم اشتراک در خبرنامه به صورت Ajax
- قابلیت استفاده برای ارسال ایمیل های گروهی
- قابلیت پشتیبان گیری از لیست ایمیل ها
- قابلیت نمایش ایمیل های ارسال شده (صندوق خروجی)
- فارسی شده (مدیریت)
- ادیتور برای ارسال ایمیل به کاربران
- تنظیم سیستم برای ارسال ایمیل های فارسی بدون مشکل! (UTF-8)
- قابلیت قرار دادن سربرگ (header) و ته برگ (Footer) برای ایمیل ها
- و دیگر امکانات سیستم
احسان بازدید : 239 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)
با این اسکریپ شما میتوانید یک سایت فروش کارت شارژ آنلاین راه اندازی کنید.یکی از مزیت های این اسکریپت گرافیک وطراحی عالی آن می باشد که هر کسی را مجذوب خود میکند .



برخی از امکانات این اسکریپت:

۱- فارسی بودن بخش فروش و مدیریت
۲- امکان تعریف هر نوع کارت به همراه سریال نامبر و تعریف قیمت مثل ایرانسل،تالیا،همراه اول و …
۳-امکان تعریف  کلمه عبور برای هرنوع کارت و تعیین میزان شارژ کارت
۴- امکان آپلود تصویر کارت
۵-طراحی قالب جدید و دلخواه
۶-متصل به شتاب
۷- و…

احسان بازدید : 196 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (1)
اسکریپتی که با استفاده از آن قادر هستید لیست آخرین دامنه های آزاد شده IR را همراه با رتبه الکسا و لینک های آن را مشاهده کنید. همچنین این سیستم قادر است دامنه های چند حرفی را در دسته بندی خود نمایش دهد و به صورت دامنه های سه حرفی ، چهار حرفی و… نمایش دهد.


احسان بازدید : 750 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (1)
الف چت یک اسکریپت چت روم مي باشد که با استفاده از آن میتوانید به کاربران خود این امکان را بدهید تا با یکدیگر به گفتگوی آنلاین (چت) بپردازند. این اسکریپت دارای امکانات فراوانی از جمله قابلیت ورود به چت روم بدون نیاز به عضویت, قابلیت چت خصوصی با اعضا, قابلیت ورود به اتاق های گفتگوی مختلف و… می باشد.



برخی از ویژگی های ChatRoom:
پشتیبانی از UTF-8
دارای زبان فارسی
بدون نیاز به عضویت کاربر
قابلیت انتخاب جنسیت
قابلیت ارسال شکلک
قابلیت چت خصوصی بین کاربران
قابلیت ورود به اتاق های گفتگوی مختلف
قابلیت رمز گذاری بر روی اتاق های گفتگو
و امکانات فراوان دیگر…
احسان بازدید : 357 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
نام یک سیستم دایرکتوری فارسی میباشد که توسط گروه نت گیت نوشته و ارائه شده است . شما میتوانید با این سیستم قادر خواهید بود یک دایرکتوری کاملاً فارسی با امکانات بینظیر را راه اندازی کنید ! از جمله مزایای این سیستم میتوان به سیستم تبلیغاتی آن اشاره برد.


احسان بازدید : 232 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (1)
BukaLink یک اسکریپت ساده و کارامد در زمینه کوتاه کردن لینک و آدرس های اینترنتی می باشد که به زبان PHP نوشته شده است و حجم بسیار کمی دارد . برای کوتاه کردن لینک فقط کافیست لینک خود را درون کادر مربوطه وارد کرده و دکمه ثبت را فشار دهید پس از آن سیستم لینک کوتاه شده شما را ایجاد می کند و می توانید هرکجا که دوست دارید از این لینک استفاده کنید . همچنین می توانید در این سیستم تبلیغات هم قرار دهید و آن ها را در کنترل پنل مدیریت ویرایش کنید .


احسان بازدید : 2101 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

اسکریپت فارسی و حرفه ای پیش بینی نتایج فوتبال را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد از امکانات این اسکریپت می توان به قابلیت ثبت نام کاربران, ایجاد مسابقه, پرداخت مبلغ به صورت حواله ای و آنلاین از طریق درگاه بانک سامان اشاره کرد 


احسان بازدید : 361 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

اپن کارت (OpenCart) یک سیستم فروشگاه ساز حرفه ای و متن باز (Open-Source) می باشد که براساس ویژگی های بسیار غنی و کاربردی و همچنین ظاهری بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده که باعث می شود فروشنده بتواند یک فروشگاه اینترنتی کامل و منحصر به فرد را ایجاد نموده و از آن برای کار و تجارت خود در اینترنت استفاده نماید. علاوه بر این می توان به جرات اظهار نمود که این سیستم فروشگاه ساز امروزه یکی از پرطرفدار ترین سیستم های مورد استفاده در فروشگاه های آنلاین ایران و دنیا می باشد که به سبب داشتن ویژگی های خارق العاده ای همچون داشتن سئوی فوق العاده قدرتمند، ماژول ها و الگو های مختلف و کاربردی، چند زبانه بودن، پشتیبانی از انواع درگاه های پرداخت محلی و جهانی و هزاران ویژگی و قابلیت دیگر که در ادامه به توضیح برخی از آن ها پرداخته شده است، به این محبوبیت و شهرت دست یافته است. از طرفی با توجه به توسعه این سیستم در ایران امروزه اتصال به کلیه درگاه های پرداخت ایرانی نیز فرآهم شده است.



تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1433
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 2,585
  • بازدید کلی : 780,540